reklama

Už som sa nehodila,no niekto tam hore pri mne stál-čásť posledná.

Dni plynuli, Lolla ma naďalej ignorovala, občas na mňa zavrčala, pani a pán sa ku mne chovali úžastne. Mala som sa skvelo, dokonca som nabrala aj pol kila z tých, čo som na ulici stratila. No stále som vo vzduchu cítila nervozitu zo všetkých okolo. Snažila som sa byť vpohode, darilo sa mi to a občas boli chvíle keď som do tej pohody dostala aj tých ľudí, ktorí mi dali nový domov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Jediné čo mi vadilo a dosť rozčuľovalo boli telefonáty, ktoré moja nová adoptívna mama robila. Stále niekam volala, vysvetľovala a nebralo to konca. Potom chodila k čiernej krabici,do ktorej niečo písala a kontrolovala. Keď skončila, pozrela na pána, pokrútila hlavou a bolo vidieť, že sú obaja smutní. Vtedy som využila moment a použila všetké svoje zbrane k tomu, aby som im vyčarovala úsmev na tvári a hlavne, aby som sa mohla túliť, hrať a skákať okolo. A viete čo? Zaberalo to! Bola som na seba hrdá, pretože toto v mojom bývalom domove nešlo. Tam som práve pri pokuse o zblíženie sa, prišla o predný zúbok, nechtík na pacinke a z voľného miesta sa občas stále pustila krv i keď tá rana bola stará, no moja nová adoptívna mama nekričala, keď som niečo pošpinila, práve naopak. Opláchla, dala na to niečo, čo jej dal pán doktor,keď tam so mnou bola, pohladkala a šlo sa ďalej. A mala aj pochopenie pre to, že som nemala rada, ak sa jej ruka dvíhala od boku mojej malej hlavy. Po tomto pohybe totiž vždy prišiel tvrdý úder, takže som sa naučila inštiktívne krčiť k zemi a chrániť si uško a bok hlavy, no tu som rýchlo pochopila, že v tomto domove to takto nefunguje. Bezbranní sa nebijú a ja som pochopila, že je načase sa zbavovať strachu a byť otvorená a sama sebou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Večer bola pohoda. Všetci sme ležali na gauči, pozerali telku a zrazu sa opäť ozval ten hrozný telefón. Dúfala som, že to nedvihnú,ale marne. Adoptívna mama prijala hovor a už počas rozhovoru som zrazu cítila, že je to iné ako tie predošlé. Obliekla sa, niekam šla a keď sa vrátila bola ako vymenená. Smiala sa, niečo vysvetľovala pánovi, potom si vzala do náručia mňa a zasypala ma toľkými pusami, že som sa až začala brániť. No samozrejme, že to bolo príjemné, ale mám dosť malý noštek a keď mi na neho neustále dávala pusinky, tak som mala čo robiť, aby som sa stihala nadychovať! Keď sa konečne ukľudnila, povedala: „ Nájdenka moja, máš nový domov. Žiaden útulok a studené kachličky, budeš mať DOMOV." ( to slovo vyslovila dosť dôrazne a so smiechom.)Nechápala som o čom hovorí. Veď ja už predsa domov mám. Tu som doma. S Tebou! S Vami! Stála som pred ňou a snažila sa svojím štekotom povedať jej všetko to, čo teraz Vám. Marne. Ona ma hladkala, pusinkovala a dala mi keksík. Vzala som si, čoby nie i Lolla dostala, ale zase sa po mne ohnala. Nechce ma. Chápem to.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V tú poslednú noc som spala spoločne s mojou adoptívnou mamou. Teda ak sa dajú dve hodiny za spánok považovať. Stále som sa budila, schúlila som sa k nej, hladkala ma, vzala do náručia, pusinkovala a opakovala, že som skvelá.Cítila som z nej radosť a smútok zároveň, bola som z toho zmätená a preto som sa od nej odmietala hnúťčo i len na chvíľu.Bola to dlhá, no pekná noc. Mala som ju len pre seba, lebo pániček bol s Lollinkou a ona sa mi naozaj venovala.

Ani neviem ako, prišli dvaja cudzí ľudia. Žena a chlap. Moja adoptívna mama balila do tašky môj nový obojok, vodítko a veľkého,plyšového medveďa, ktorého som dostala v deň svojho príchodu. Tíško som sedela a pozorovala čo sa bude diať.Vedela som, že odchádzam, začínala som sa zase báť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Posledné pohladkanie od oboch mojich záchrancov, posledné pusy a obzrenie sa za Lollou a už som sedela v aute s novými ľuďmi a šla nevädno kam. Tá nová pani, mi dala môjho macka, cítila som z neho vôňu adoptívnej mami a tak som sa pritúlila a začínala mať pocit, že mám pred sebou skvelú budúcnosť. Bola som na niekoľko dní milovaná tak, ako predtým nie a preto neverím, žeby som sa zase nehodila a že všetko začne od znova.

Nemýlila som! Dnes sa volám Bela. Mám nový, skvelý domov,o ktorý sa mi postarala moja minulá adoptívna mama. Minulá preto, že dnes už mám novú adoptívnu mamu, ktorá sa mi venuje po celý deň. Je už staršia a nechodí do práce, takže sme spolu od rána do večera a naopak. Chi-chi-chi, priznám sa, že som pribrala a že si to dosť všetko užívam. S minulou adoptívnou mamou som v kontakte, stále mi chýba ako i ja jej, ale toto bolo najlepšie riešenie pre všetkých.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nehodila som, no niekto tam hore pri mne stál. Ku mne sa to dostalo v podobe dvoch neznámich ľudí, ktorí mi pomohli a ja som dnes úplne spokojná a šťastná. Ako som už písala, volám sa Bela a život, kde cítim, že som CHCENÁ si konečne poriadne užívam.

Eva Babinová

Eva Babinová

Bloger 
  • Počet článkov:  54
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som mama, manželka, dcéra a sestra, kamarátka. Snažím sa stáť nohami pevne na zemi i keď mám svoje túžby a sny. Som realistka, ktorá má rada život. Vďačná za každú skúsenosť, ktorú život prinesie, pretože o tom ten život je. Zoznam autorových rubrík:  Zo životaPochod myšlienokPoviedkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu