reklama

Nebyť dokonalá sa oplatí.

Trend dnešného sveta, byť všade, stihnúť všetko, vedieť všetko, prípadne sa tváriť, že všetko vieme, byť dokonalí v práci i doma, budovať kariéru a starať sa o rodinu. Dalo by sa toho opísať oveľa viac, ale všetko by bolo len radenie sa do kritérií, ktoré vymyslel kto?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Musíme stihnúť všetko, ale vlastne nestíhame nič. Žne majú psychológovia a psychiatri, pretože frustrácia z toho, aké sme nedokonalé nás vedie pomalou, ale istou cestou do pekla. Sily stále sú, o tom žiadna, len svedomie sa ozýva a jak plynie čas, jej hlas je silnejší a silnejší až jedného dňa prekričí celé nás. Zázračné pilulky, ktoré zlepšia sebavedomie, či zlepšia náladu, prípadne iné formy záhuby nie sú však riešením. To určite každá z nás dobre vie. I tak však držíme krok s dobou za cenu vlastnej spokojnosti a vlastného zdravia.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V práci som budovala kariéru i ja. Doma varila, upratovala a budovala hniezdo na založenie rodiny, ktorá rokmi prišla. V čase keď som odchádzala na materskú dovolenku som sa bila so šťastným očakávaním prvého potomka a smútkom, že roky budovania slušnej pracovnej pozície pôjdu do hája, pretože budem doma. Kto zažil, vie.

Keďže doba je tvrdá, obraz vytvorenej dokonalosti niekým, koho neviem ani meno, zvíťazil. Starala som sa o potomka, domácnosť, pracovala, pretože rozum nedovolil, aby som roky práce pustila k vode a bola na viacerých miestach naraz. Lenže pocit slávy sa nedostavoval, skôr naopak. Bola som všade a nikde. Výsledky v daných oblastiach neboli zlé, ale neboli také, aké by som chcela.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A tak som povedala zbohom niečomu, čo ma neuspokojovalo, pretože skutočne nemusím mať všetko a vlastne ani neviem chodiť v rade. Pocit spokojnosti v mojom živote nabral väčšiu váhu, pretože nerobím všetko naraz a hneď, ale plánujem. Venujem sa pár veciam denne a pocit, že nie som všade mi nechýba, pretože výsledky postupného plánovania sú lepšie ako spôsobený chaos v duši.

Slepo kráčame za trendami, s ktorými ani nesúhlasíme, ale keď to robí ten či onen...Zabudli sme na podstatnú vec. Zabudli sme na vlastnú spokojnosť. A aby sme v tom živote nemali len samé chmúri, je načase nájsť sám seba a pracovať na tom, aby sa spokojnosť v duši zase objavila a bola súčasťou nášho života. Držím palce.

Eva Babinová

Eva Babinová

Bloger 
  • Počet článkov:  54
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som mama, manželka, dcéra a sestra, kamarátka. Snažím sa stáť nohami pevne na zemi i keď mám svoje túžby a sny. Som realistka, ktorá má rada život. Vďačná za každú skúsenosť, ktorú život prinesie, pretože o tom ten život je. Zoznam autorových rubrík:  Zo životaPochod myšlienokPoviedkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu