reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Eva Babinová

Eva Babinová

Bloger 
  • Počet článkov:  54
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som mama, manželka, dcéra a sestra, kamarátka. Snažím sa stáť nohami pevne na zemi i keď mám svoje túžby a sny. Som realistka, ktorá má rada život. Vďačná za každú skúsenosť, ktorú život prinesie, pretože o tom ten život je. Zoznam autorových rubrík:  Zo životaPochod myšlienokPoviedkySúkromnéNezaradené

reklama

Pochod myšlienok

Zosilnel môj strach zo staroby.

Eva Babinová

Zosilnel môj strach zo staroby.

Od svojich piatich rokov som začala vnímať starších ľudí inak a začala som sa staroby v tomto období i báť. Nemala som strach zo smrti a nemám vlastne do dnes. Bojím sa však staroby.

  • 6. aug 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 833x
  • 12
reklama
SkryťZatvoriť reklamu