reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Eva Babinová

Eva Babinová

Bloger 
  • Počet článkov:  54
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som mama, manželka, dcéra a sestra, kamarátka. Snažím sa stáť nohami pevne na zemi i keď mám svoje túžby a sny. Som realistka, ktorá má rada život. Vďačná za každú skúsenosť, ktorú život prinesie, pretože o tom ten život je. Zoznam autorových rubrík:  Zo životaPochod myšlienokPoviedkySúkromnéNezaradené

reklama

Poviedky

Niektoré sny neklamú.

Eva Babinová

Niektoré sny neklamú.

Stála som na chodníku a pozerala som smerom k tenisovému kurtu. Bol tam. Opálený, usmievavý, krásny, proste môj chlap, ktorého som milovala už skoro päť rokov. Ani som nevedela, že sa to vôbec dá, kým som nestretla jeho. Vykročila som, šla som mu v ústrety, nevedel, že prídem. Chcela som ho prekvapiť, vziať ho po tréningu preč, ale predtým pozerať, ako bude trénovať deti. Raz totiž bude takto na kurte preháňať aj to naše.

  • 11. jún 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 887x
  • 1
Sen,ktorý sa stal skutočnosťou.

Eva Babinová

Sen,ktorý sa stal skutočnosťou.

Ležala som v posteli a aj keď budík ukazoval niečo krátko po druhej hodine rannej, nespala som. Moje myšlienky sa zase posunili v čase. Miesto vedľa mňa bolo prázdne, mala som posteľ len pre seba, no ležala som na svojej strane.

  • 10. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 757x
  • 3
Rozísť sa je umenie - posledná časť.

Eva Babinová

Rozísť sa je umenie - posledná časť.

Nesústredila som sa. David ma už dvakrát upozornil, že ho nepočúvam a i keď som sa snažila ho vnímať, myšlienkami som bola pri Nore. Takže nie som jediná, komu príde, že život sa žije ináč než sme očakávali.

  • 26. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 786x
  • 2
Rozísť sa je umenie - čásť druhá.

Eva Babinová

Rozísť sa je umenie - čásť druhá.

Bolo niečo po polnoci keď som vstala, vzala si pohár vody a sadla si na gauč. David už dávno spal, no ja som nemohla. Stále som myslela na Noru a Milana. Čo bude ďalej? Ako to všetko dopadne, kto bude víťaž a kto porazený? Prečo sa to vlastne deje?

  • 22. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 850x
  • 45
Rozísť sa je umenie - čásť prvá.

Eva Babinová

Rozísť sa je umenie - čásť prvá.

Potrebujem s Tebou hovoriť." - slová,ktoré som počula hneď po tom, čo som dvihla telefón. No toto nebude len tak. Niečo sa stalo, ale to som ešte netušila, že to bude až tak vážne.

  • 21. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 401x
  • 25
reklama
SkryťZatvoriť reklamu